
Contabilitate financiară și de gestiune
- Inregistrarea documentelor primare in conformitate cu normele legale in vigoare si cu principiile contabile;
- Evidenta stocurilor de marfuri, materii prime si produse finite;
- Intocmirea si inregistrarea notelor de intrare- receptie si a bonurilor de consum/notelor de predare;
- Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
- Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii;
- Intocmire registru casa;
- Intocmire jurnale vanzari/cumparari, cartea mare, registru inventar, registru jurnal;
- Elaborarea balantei de verificare lunara;
- Asistenta la inventarierea generala a patrimoniului: stocuri,mijloace fixe,obiecte de inventor;
- Inventarierea anuala a tuturor conturilor, intocmirea si transmiterea la cerere a confirmarilor de sold cu partenerii clientului;
- Intocmirea, depunerea si certificarea situatiilor financiare semestriale si anuale;
- Informari lunare asupra situatiei financiar- contabile a societatii;
- Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul financiar-contabil;
- Reprezentarea in fata organelor de control;
- Intocmirea si punerea la dispozitie in timp util a documentelor necesare clientului in vederea accesarii de credite, participari la licitatii etc.
- Intocmire manual si proceduri contabile.

Supravegherea contabilității
- Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societati;
- Asistenta in vederea organizarii departamentului de contabilitate;
- Consultanta in alegerea sistemului informatic necesar activitatii;
- Verificarea lunara a inregistrarilor facute de client;
- Asistenta in stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale;
- Optimizarea costurilor si solutii pentru minimizarea acestora in conformitate cu legile in vigoare;
- Certificare situatii financiare semestriale, anuale intocmite de client.

Refacerea evidenței contabile
- Corectarea erorilor din inregistrari contabile;
- Corectarea erorilor de calcul la impozite si taxe;
- Corelarea declaratiilor fiscale cu evidentele contabile;
- Intocmirea documentelor necesare pentru perioada refacuta.
Cere o ofertă personalizată
Completează cererea de mai jos și specialiștii noștri te vor contacta în cel mai scurt timp.