Securitate si Sanatate in Munca (SSM) si Situatii de urgenta (SU)

iconita-10

Securitate si Sanatate in Munca (SSM)

  1. Realizarea dosarului de evaluare a riscurilor in domeniul sanatatii si securitatii in munca;
  2. Intocmirea documentatiei tehnico-organizatorice necesara desfasurarii activitatii de securitate si sanatate in munca;
  3. Instruirea initiala si apoi periodica a lucratorilor;
  4. Completarea Fiselor Individuale de SSM ale angajatilor;
  5. Urmarirea derularii activitatii de Medicina Muncii la angajare si apoi periodic;
  6. Intocmirea si aplicarea planului de semnalizare de securitate in cadrul intreprinderii;
  7. Constituirea CSSM, in cazurile impuse de lege.
iconita-06

Situatii de urgenta (SU)

  1. Intocmirea documentatiei tehnico-organizatorice necesara desfasurarii activitatii in domeniul situatiilor de urgenta;
  2. Instruirea initiala si apoi periodica a lucratorilor;
  3. Completarea Fiselor Individuale de SU ale angajatilor;
  4. Organizarea apararii impotriva incendiilor la locurile de munca si dotarea corespunzatoare cu mijloacele tehnice necesare;
  5. Planificarea si executarea de controale periodice in scopul depistarii, constatarii si inlaturarii oricaror stari de pericol care pot favoriza initierea sau dezvoltarea incendiilor;
  6. Planificarea si testarea interventiei salariatilor si a fortelor specializate,in caz de incendiu;
  7. Analiza periodica a capacitatii de aparare impotriva incendiilor a societatii, ca ansamblu.

Cere o ofertă personalizată

Completează cererea de mai jos și specialiștii noștri te vor contacta în cel mai scurt timp.